La vie en.. France!

Mă tot gândeam.. Să scriu sau să nu scriu despre Franţa? După cum spuneam şi în descrierea mea, îmi place Franţa, aerul acela franţuzesc care îți dă o nota de eleganță și rafinament. Acum o lună, aproximativ, am mers în Franţa. Am fost într-un cantonament de tenis; şi nu, eu nu fac tenis, ci am fost însoțitoare a fraţilor mei: Ana şi Alex. Am fost cazaţi într-o zona superbă, în Pays de la Loire, aproape de ocean, dar vremea nu a ţinut cu noi ca să putem face plajă zilnic şi multe alte activităţi.

Dar ce mai contează aspectele negative într-o vacanţa atâta timp cât şi acestea fac parte dintr-o călătorie perfectă?

După două săptămâni pline în Bretagne, am avut ocazia să văd şi să simt Parisul, Parisul acela plin de turişti, de maşini, de magazine şi tot odată de cerşetori veniţi din toate colţurile lumii. Oricum asta contează cel mai puţin dacă ţi-ai dorit vreodată, CU-ADEVĂRAT, să cunoşti acest oraş şi să încerci să îl înţelegi.

„Îmi petrec viaţa pe străzile oraşelor pe care le vizitez. Nu un muzeu te face să înţelegi un oraş, ci mersul pe străzile lui” -Woody Allen.

Imagine

Imagine

Imagine

ImagineImagineImagine

Just belive in magic!

Lasă un răspuns

