Taină…!

Botezul- taină bisericescă prin care bebeluşului îi este iertat păcatul stramoşesc, iar acesta se alătură lui Hristos şi credinţei creştine. Poate vă intrebaţi de ce am început cu această definiţie. Am început cu ea deoarece vroiam să vă reamintesc o anumită lecţie de la ora de religie, dar şi să vă introdoc în sămanţa subiectului meu.

Duminică -19.07.2012- am fost la botezul unui băieţel pe nume Darius. Părinţii de suflet, naşii, au fost chiar mama şi tatăl meu şi încă o pereche. Fiind naşi a trebuit să ajungem mai repede decât restul invitaţilor şi să îi ajutăm pe părinţii micuţului. La mine în familie pregătirile au inceput odată cu răsăritul soarelui. Aranjarea părului, machiajul, îmbrăcarea şi acesorizarea ţinutei mi-au dat puţina bătaie de cap. De când m-am trezit m-am apucat de aranjat părul meu şi al surorii mele; eu având bucle lejere, iar sora mea împletituri. După ce am terminat să ma machiez, a venit mama să ii aranjez părul şi să o machiez… Noroc că nu are păr lung şi a vrut doar să i-l intind…

La 10:30 am ieşit din casă urmând să facem o mică oprire la mall-ul Gold Plaza din Baia Mare pentru a lua ultima piesă din cadoul de botez. Totul a decurs conform planului şi la 11 fără  ceva eram acasă la bebe. Ajunşi acolo erau cunoscuţi pe care, cred, nu i-am mai văzut de la nunta părinţilor bebeluşului, adică de 6 ani. Mulţi pupici, multe îmbrăţişări şi multe râsete. Drăgălaşul de Darius era înconjurat de multă lume nouă, dar pentru asta era foarte cuminte. La biserică Darius a fost cel mai cuminte bebe pe care l-am văzut. A dormit aproape pe toată durata botezului şi dacă nu dormea, era foarte atent la ceea ce se întâmpla în jurul lui. După botezul propriu-zis, am fost invitaţi la sărbătorirea trecerii lui Darius de la necreştin la creştin. Ceea era foarte neaşteptat din partea lui Darius a fost faptul că acesta era treaz pe parcusul melodiilor lente, dar adormea foarte uşor pe cele dansante, saltăreţe mai degrabă. Au venit şi ursitoarele: trei bune şi una rea. Ursitoarele cele bune i-au urzit tot ceea ce îşi poate dori un om.

Darius mi-a zâmbit de foarte multe ori şi chiar a adormit la un moment dat în braţele mele. E aşa micuţ şi firav!


Această prezentare necesită JavaScript.

Lasă un răspuns

