Sunday morning

Duminica- o zi perfecă pentru relaxare totală, iar dacă mai rămâi şi singur acasă e raiul pe pământ! Ziua mea de azi a început destul de devreme din cauza larmei din casă cauzată de membrii familiei care se pregăteau de plecarea la Cluj la turneul de tenis al surorii mele, dar asta nu contează atât de mult.

Ca să mă desprind de cotidian, lăsându-mă să plutesc… iată o formă de terapie folosită de mine. Dau drumul playlist-ului preferat şi îmi pregătesc oaza de relaxare pe ritmul muzicii. Mă simt învăluită într-o stare de un bine absolut! Apa curge în cadă, iar mirosul spumei de baie I love…Raspberry & Blackberry se răspândeşte întreaga baie. Pentru mai multă relaxare am adăugat şi o bombă de baie. Ca să fie mai estetic şi să îmi încânte privirea 2 săpunaşe în formă de trandafiri şi 2 lumânarele şi-au făcut apariţia pe marginea căzii. După toate astea colţişorul meu de relaxare a fost numai al meu cu muzică în surdină. Toată lumea trebuie să îşi acorde un asemeanea moment, aşa că imediat ce prindeţi oportunitatea, NU ezitaţi!

Uite ce a ieşit…

Trebuie şi puţin din asta:

Lasă un răspuns

