Nail Rock

Întotdeauna am visat la nişte unghii de un silver sau un gold perfect.. De când am aflat de minxnails şi am văzut ce bine arată cele de la Alina Ceuşan, eram sigură că dacă îmi găsesc în Franţa, garantat îmi cumpăr! În Franţa la Sephora aveau doar culori simple sau diverse modele de manichiură şi pedichiură, aşa că m-am rezumat la două modele de manichiură: piele de şarpe pentru mine şi negru cu buline albe pentru Lucia. În Cluj, acum 3 săptămâni, am găsit, pe neaşteptate, la Douglas minx silver şi gold by Nail Rock.

Aici aveţi şi o mică demonstraţie a manichiurii minx făcută acasă. 
Sper să vă placă ceea ce a ieşit…

4 gânduri despre „Nail Rock

  1. nu stii daca gasesc in Sibiu cave asemanator? imi trebuie saptamana viitoare si nu ajung in niciun oras unde e Sephora pana atunci..

Lasă un răspuns

