The best things…

Începutul şcolii se apropie cu paşi repezi, iar uneori cad pe gânduri şi realizez că trebuie să profităm cu toţii de ultimele zile de vacanţă. Sunt sigură că mulţi dintre voi ar mai vrea să facă o grămadă de lucruri înainte ca sfârşitul vacanţei să vă fure dorinţele si să plece cu ele, lasându-vă în urmă cu gândul la vacanţa următoare şi nu numai. Profitaţi de fiecare moment, faceţi trăznăi şi multe altele…nu veţi regreta, ci vă veţi aduce aminte cu mare drag! Eu am început să observ zilele acestea…

Ceea ce mi-a deschis cât de cât ochii, a fost un mesaj primit din Franţa în care scria la un moment dat: „The best things in life happens when you do not expect them most and when you are enjoying every moment like it will be the last one”. Altă faptă, care m-a făcut să sesizez, a fost ieri am petrecut mai bine de jumătate din zi cu o bună prietenă alături de care am râs neîncetat. Mai sunt o grămadă de alte lucruri care m-au făcut şi mă vor face să îmi dau seama că fiecare moment trebuie preţuit şi trăit la maxim alături de prieteni, nu pseudoprieteni(despre asta voi scrie într-unul din articolele viitoare).

Melodia asta mi-a atras atenţia de ceva timp…

Lasă un răspuns

