D’or et turquoise…

Ultima zi de vară? Poate în calendar, dar afară e foarte bine: cald, iar vântul adie. O zi atât de bună ca să citeşti ceva. Aşa că profit ca să citesc din bibliografia pentru şcoală. Ion de Rebreanu e o carte tare faină. Chiar merită citită!

Ieri am fost la manichiură, la întreţinere, şi la pedichiură. Ia ghiciţi ce idee credeţi ca mi-a venit spre seară! Mi-am pus minx-urile gold. Sunt aşa draguţe unghiile, nici nu am crezut!

Click pe poză pentru o melodie superbă!

Lasă un răspuns

