Whitestrips-noua achiziţie

O nouă zi aduce cu ea bune şi rele. De ceva timp mă gândeam să imi fac o albire a dinţilor. Văzând plasturii folosiţi de Alina Ceuşan şi citind foarte multe păreri pozitive despre aceştia mi-am zis: ” De ce nu? Aş putea încerca măcar.” Aşa că ieri am făcut comanda online fără a mai sta pe gânduri. Am adormit atât de încântată, gândinu-mă că orice lucru se poate schimba în bine şi că tot ce îţi doreşti cu adevărat se poate împlini. După ce m-am trezit am făcut puţină curaţenie, un duş rapid şi am mers cu mama în piaţa pentru a cumpăra necesarul de pus pentru iarnă (puţin important). La un moment dat m-am uitat la telefon şi văd: 2 apeluri ratate de la un număr de telefon necunoscut. Apăs apelare şi… răspunde un bărbat:
-Bună ziua! Doamna Popa? Dumeavoastră aveţi comanda în valoare de 219 lei sau ceva de genu’?
-Da, eu sunt şi da e comanda mea.(în gândul meu : DAAAAA!! de abia aştept să ajung acasă!!)
-Oh, ok. Ajung în câteva minute sunteţi acasă?
-Momentan nu, dar e cineva şi ştie că trebuie să ajungeţi.
-Înţeleg.  La revedere!
-La revedere!
În momentul când am ajuns acasă primele mele cuvinte au fost: „Unde îmi e coletul?„. L-am luat repede, m-am dus în faţa oglinzii şi în mai puţin de 2 minute plasturii erau fixaţi. Trebuie să menţionez că deja ştiam tot procesul, deci nu mai aveam nevoie de instrucţiuni. De abia aştept să mai treacă 3 zile să văd schimbările! Despre plasturii care îi am eu Crest Whitestrips 3D Advanced Vivid şi alte produse pentru albire puteţi citi aici şi tot de aici puteţi să vă comandaţi orice produs vreţi.

Achiziţia mea- click pe poză pentru detalii

Ca să nu uit… Azi-dimineaţă nu am avut timp să le fac o poză buclelor, dar cu următoarea ocazie vă voi arăta. Aştept păreri de la voi şi vreau să aflu dacă v-au reuşit.

Vă pup!

2 gânduri despre „Whitestrips-noua achiziţie

Lasă un răspuns

