Nude motion

Încetul cu încetul ne pregătim de şcoală… ba mergem la cumpărături, ba la salon, ba mai citim ceva; fiecare în funcţie de timp şi preferinţe.  Astăzi am ajuns la manichiură spre marea mea bucurie. Deja mă săturasem de french-ul acela aşa că am trecut la ceva mai natural. Nude-ul este în topul preferinţelor mele pentru această toamnă. Manichiurista mi-a ascultat dorinţa şi mi-a aplicat o culoare superbă. Pe lângă naturaleţe dă şi o notă de rafinament şi delicateţe.

 După asta am dat o fugă până la Librăria Humanitas unde am petrecut vreo oră şi ceva singură în universul cărţii în timp ce le aşteptam pe Lucia şi Stefi ca să mergem să facem puţină mişcare ca să ne reintrăm în formă. Acum aştept să îmi dau jos plasturii de albire a dinţilor ca să beau o cană de lapte cald pentru a avea un somn liniştit.

Click pe poză pentru desfătarea imaginaţiei

Nu uitaţi să verificaţi articolul anterior pentru detaliile lansării albumului Charlie – Începutul în DaVinci Pub pe data de 15 septembrie, sâmbăta aceasta. O seară faină!

Lasă un răspuns

