Last day…

Şi iată-ne în ultima zi de vacanţă, mai bine zis în ultimele ore. Pun pariu că nimeni nu face altceva în afară de a sta şi a pierde timpul sau a se pregăti pentru ziua de mâine. Ritualul din ziua dinaintea începerii şcolii s-a instalat mai ales în casele fetelor care îşi răvăşesc dulapurile căutând o ţinută care reprezintă seriozitate şi excelenţă, dar o reprezintă şi pe purtătoare. În toţi anii precedenţi eram ca sifonul toată ziua, dar azi -spre surprinderea mea- sunt mai mult decât relaxată. Mă pregătesc şi eu, dar într-un ritm cât se poate de normal şi cât să îmi permită să mă gândesc la tot ceea ce s-a întamplat vara aceasta, cu bune şi cu rele.

Cu mulţi dintre voi, cei care îmi citiţi blogul, mă voi întâlni mâine şi de abia aştept acest lucru! Sper ca şi restul să aibă o zi frumoasă şi un an şcolar bun cu rezultate pe măsură!

Lasă un răspuns

