Înșiruire de cuvinte

Dupa o saptamana de invatat, teme si alte chestii legate de scoala, am ajuns sa stau linistita ,cu o cana de ceai langa mine si sa scriu. Sa scriu tot ce imi vine in minte, tot ce am trait in aceasta lunga si obositoare saptamana. Lucrurile necesare si care imi definesc spatiul meu, camera mea, incep sa se adune incetul cu incetul. Totul capata o forma. Totul se contureaza exact cum mi-am dorit. Poate forma si conturul dorit nu sunt exact la fel si sub forma sentimentala. Cateodata unele lucruri par atat de solide, de bine conturate, dar dintr-o data puf!… Se risipesc in nestire.
De cateva saptamani profesorul de muzica a facut pregatiri cu dansuri traditionale, la care am luat parte si eu. Ma bucura faptul ca il cunosc de cand eram in clasa a 5-a. Chiar de atunci mi-a fost profesor si am participat in corul scolii, ca si la liceu, de altfel. Luni a avut loc spectacolul. A fost o prezentare a dansurilor folclorice din zona Sibiului pentru participantii proiectului Comenius.

20121027-020752.jpg
Tot in aceasta saptamana, niste fiinte din lumea necuvantatoarelor mi-au umplut sufletul de bucurie. Niste pufosenii de pisici si un caine micut sunt noii membrii.

20121027-022346.jpg

20121027-022636.jpg
Tocmai ce ma uitam prin pozele din aceasta vara si am gasit una in care sunt imbracata in costumul traditional din zona Maramuresului, este unul dintre multele variante, dar mi se pare cel mai reprezentativ.

20121027-022905.jpg
Am incercat sa fac o comparatie intre cele doua porturi -cel sibian si cel maramuresean- dar, sincer, nu pot. Sunt total diferite: croi, tinuta, forma, lungime, modele, dar si ca incarcatura emotionala.
http://youtu.be/6ct3F-yyjew

Lasă un răspuns

