Bună dimineaţa!

20121110-125521.jpg

Aşa e la cei ce lenevesc ore bune în pat încercând să îşi planifice întreaga zi. Astăzi m-am trezit cu un pisoi în pat care mieuna cât îl ţineau plămânii de tare. Mă amuză foarte tare faptul că încă îmi inspectează camera.

Ieri a fost o zi lungă din toate punctele de vedere. Am fost la acel proiect şi ce să vezi… Era oragnizat de Federaţia franceză bla, bla,bla… dar niciun francez sau vreo franţuzoaică. Cu toate acestea m-am distrat foarte bine. Am învăţat câte ceva despre istoria filmului, despre video-ui şi chiar am făcut cu toţii câte un trailer al unui scurt film românesc. Click Trailer ‘Portret de familie’ pentru a vedea rezultatul. :)))) După asta, am fugit repede la Biblioteca Astra pentru recitalul cu corul liceului. Într-un final ajunsă acasă am deschis laptopul şi m-am uitat la un nou episod dintr-un serial favorit şi la ‘Dansez pentru tine’.

Astăzi trebuie să fac puţină curăţenie şi mă apuc de învăţat. A început cea mai grea perioadă din semestru; ne ţinem tari!
20121110-125543.jpg
20121110-125601.jpg

O zi faină!

Lasă un răspuns

